אופני הרים Trek Fuel EX 8 Gen 6 2023
סדרת ה Fuel EX החדשה מיועדת לרוכבים שאוהבים להתפרע ועד עכשיו הזילו ריר מול ים סרטוני האקשן ברשת ותכל’ס – אנחנו הכי מבינים אותם.
ה-Fuel Ex 8 150 2023 הם אופני השטח הכי וורסטילים שקיימים היום בשטח עם כל מה שחלמתם שיהיה לכם באופני Trail /All Mountain 150/140 מ”מ מהלך – פיצ’רים חכמים ופשוטים לתפעול כמו 6 שילובי גיאומטריה שונים המאפשרים לכם לארגן בקלות את זווית הראש, זווית הכיסא וגובה הציר המרכזי ב- Set Up שיהיה הכי נוח ומתאים לסגנון הרכיבה שלכם בכל שטח טכני שתבחרו. התאמה לשילוב גלגל אחורי 27.5 Mullet, תא ציוד אינטגרלי מוסלק ב Down tube, אופציית החלפת בולם האוויר לבולם קפיץ בהתאמה ליחס המינוף של המתלה אם אתם יותר בענייני פיצוצים, קפיצות דרופים, זמן אוויר ועוד.
דגם ה-8, המשודרג בבין דגמי האלומיניום בסדרה, בנוי סביב שלדת אלומיניום קשוחה בעלת 150/140 מ”מ מהלך (עם אופציית הארכת בולם קדמי ל 160 מ”מ) בולמי זעזועים מבית Fox – קדמי Fox Rhythm 36 ואחורי Float X העובד בשבילכם במקומות הטכניים ביותר עם מתלה ה ABP הגאוני המצמיד את הגלגל האחורי לקרקע בכל , גלגלי 29×2.6 Boost (29 ממידה S. מידה XS מצויידת גלגלי 27.5) שמטפסים קל ויורדים בראבאק,מערכת 12 הילוכים Shimano XT עם קסטת 10-51 מעצורי Shimano חזקים סופר אמינים.
סדרת ה- Fuel Ex החדשה כוללת 7 מידות שלדה. על מנת לאפשר לכל רוכב טכני ליהנות במקסימום באופן דומה מהמכונה החדשה, גודל המשולש האחורי ב- Fuel Ex 8 150 202 משתנה בהתאם למידת השלדה באופן הממקם את הרוכב במרכז הכובד של האופניים – במיקום הדומה והאופטימלי ביותר לרכיבה טכנית.
לטובת הביטחון והשליטה באופניים טכניים אלה – ה Fuel Ex 8 מצוידים גם במוט אוכף מתכוונן ארוך במיוחד המאפשרת לרוכב לרדת נמוך מאוד בירידות טכניות וזמן אוויר, לוחית Mino Link לשינוי גיאומטריה, תנוחת רכיבה וגובה ציר מרכזי ואלמנטים טכניים חכמים נוספים שעושים חיים קלים לרוכבים המחפשים אופני שטח טכניים, מהירים וקשוחים שלא ממצמצים בגני סלעים, סופר יעילים בעליות, משחררים בירידות ואוהבים להיות בשטח כמה שיותר.
תיאור
Fuel ex 2023
כאשר אתם מחפשים זוג אחד שיעשה הכל, החל מטיול ארוך, סינגלים טכניים זורמים ועד רכיבות אנדורו ה-Fuel EX הם מה שאתם מחפשים סקירה על מאפייני האופניים מהלך הבולמים וגאומטריה המאפשרים לאופניים לטפס כל עלייה ולטוס בירידה. סקירת מאפייני מערכת ההילוכים והמערכות השונות.
תכונות מרכזיות
Active Braking Pivot
עקיבת קרקע יעילה של הגלגל האחורי היא אלמנט בסיסי בשליטה וביטחון באופניים. טכנולוגיית ה- ABP המוכחת של Trek מאפשרת למתלה האחורי להישאר אקטיבי ויעיל גם במהלך בלימה בכל שטח טכני ומאפשרת לגלגל עקיבת קרקע רצופה ויעילה גם במקרה של נעילת המעצור האחורי. תכונה קינמטית זו מקנה לרוכב יותר שליטה וביטחון בדיוק במקומות שצריך אותה ובמיוחד בירידות מרובות מהמורות.
תמוכות שרשרת מותאמות מידה
גישת Size Specific מיישמת גיאומטריה דיפרנציאלית המתבטאת באורך שונה של תמוכות השרשרת בין מידות ה Fuel Ex G6. תכנון זה ממקם את מרכז הכובד של הרוכב במיקום זהה בכל מידה באופניים הטכניים האלה ומספק לכל רוכב, בכל גובה ופרופורציית גוף – חווית רכיבה דומה, אחיזת גלגל הקדמי ללא בריחה בקירות בעליות, ואלמנטים משמעותיים דומים כמו כניסה ויציאה מפניות. הרמות גלגל וכדומה – בין את את/ה רוכב/ת בגובה 155 או 195 ס”מ – מובטחת לך חווית רכיבה דומה
תבחרו – תלול או מתון? לרכוב כמו שב(זווית ה)ראש שלl!
דוקטור אנדורו או מיסטר טרייל ? ה – Fuel Ex G6 הם אופניים סופר וורס-טילים. מעבר לגיאומטריה הנתונה בה מגיעים האופניים במקור (זווית ראש 64.5 מעלות) ניתן לרכוש סט כוסיות HeadSet אופציונליות הממקמות את זווית צינור ההיגוי של בולם הזעזועים הקדמי במרווחים של מעלה אחת מהזווית המקורית = ל 65.5 או 63.3 מעלות בהתאם לרמת הרכיבה האגרסיבית בו אתם מעוניינים. שינוי זה אינו משפיע על גובה הציר המרכזי מהקרקע.
Mino Link – שינוי גיאומטריה ב- 30 שניות
בא לכם לרכוב מסלול XC מהיר בשישי ומסלול טכני מורכב בשבת? ה-Mino Link מאפשר לך לשנות את גיאומטרית האופניים בחצי מעלה ועל הדרך לשנות את גובה המיר המרכזי ב 6 מ”מ (משמעותי על חגורות בולדרים) במהירות ובקלות, כך שהאופניים תמיד מכווננים ב Set up מושלם לשטח ולסגנון הרכיבה שלך.
תא איחסון אינטגרלי – מארגן אותך בשקט
תא אחסון מוסתר בתוך הצינור התחתון של האופניים, גם בשלדות אלומיניום! מאפשר לקחת את ערכת הכלים ואביזרי התיקון בתוך תיק ניאופרן מסודר שגם מונע שיקשוקים בתוך השלדה.
אוהבים להתפרע עם בולם אוויר או קפיץ?
אמרנו גיאומטריה משתנה ב 6 זויות שונות? הוורסטיליות רק מתחילה שם! הפיצ’ר המדליק הבא הוא אפשרות מוכנה מראש להתקנת בולם קפיץ במקום בולם האוויר המגיע במפרט המקור. פשוט הופכים את כיוון לוחית ההתאמה בתושבת הבולם האחורי ויכולים לבחור בין סגנון רכיבה Trail ויחס מינוף פחות פרוגרסיבי וגיהוץ דינמי בשבילי מהמורות Baby Heads “סינגל השלוחה בכרמל סטייל” – לבין יחס מינוף יותר פרוגרסיבי בשטח אגרסיבי שרק מחפש מכות ופיצוצי דרופים כמו ה- Darkness ביער עופר.
ביזנס מלפנים, פלז’ר מאחור. בואו לפארטיה על Mullet.
ה- Fuel Ex G6 מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות. להיות מהירים על אופני 29 וזריזים כמו אופני 27.5 גלגלי 27.5. במילה אחת Mullet ! ה -Fuel Ex G6 מראש בנויים לתקנת גלגל אחורי 27.7 בקלות, ללא שינוי גיאומטריה וגובה ציר מרכזי. המתלה האחורי נועד לזה: מעבירים את לוחית ה Mino Link למצב גבוה. מגדילים את מהלך הבולם הקדמי ל 160 מ”מ – ויאללה באלגן
מפרט
שלדה |
Alpha Platinum Aluminum, internal storage, angle-adjust headset, Mino Link adjustable geometry, adjustable leverage rate, guided internal routing, magnesium rocker link, 34.9mm seat tube, ISCG 05, 55mm chainline, BSA 73, downtube guard, shuttle guard, ABP, UDH, Boost148, 140mm travel |
---|---|
בולם קדמי | גודל: XS
Fox Rhythm 36, Float EVOL air spring, GRIP damper, tapered steerer, 44mm offset, Boost110, 15mm Kabolt axle, 140mm travel גודל: S , M , ML , L , XL , XXL Fox Rhythm 36, Float EVOL air spring, GRIP damper, tapered steerer, 44mm offset, Boost110, 15mm Kabolt axle, 150mm travel |
בולם אחורי |
Fox Performance Float X, 2-position damper, 185mm x 55mm |
אורך בולם מקסימלי |
150mm (561mm axle-to-crown) |
גלגל קדמי |
Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle |
גלגל אחורי |
Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 54, 6-bolt, Boost148, 12mm thru axle |
צמיגים | גודל: XS
Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength casing, aramid bead, 60 tpi, 27.5×2.50” גודל: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, aramid bead, 120 tpi, 29×2.50” |
סרט חישוק |
Bontrager TLR |
ידיות הילוכים |
Shimano XT M8100, 12 speed |
מעביר אחורי |
Shimano XT M8100, long cage |
שרשרת |
Shimano XT M8100, long cage |
אוכף |
Bontrager Arvada, hollow chromoly rails, 138mm width |
מוט אוכף | גודל: XS , S
TranzX JD-YSP39, 100mm travel, internal routing, 34.9mm גודל: M , ML TranzX JD-YSP39, 150mm travel, internal routing, 34.9mm גודל: L , XL , XXL TranzX JD-YSP39, 170mm travel, internal routing, 34.9mm |
כידון | גודל: S
Bontrager Line, alloy, 35 mm, 27.5 mm rise, 750 mm width גודל: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line, alloy, 35 mm, 27.5 mm rise, 780 mm width |
גריפים |
Bontrager XR Trail Elite, nylon lock-on |
סטם / עמוד כידון | גודל: XS , S
Bontrager Elite, 35 mm, 0-degree, 35 mm length גודל: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Elite, 35 mm, 0-degree, 45 mm length |
הד-סט / מיסבי היגוי |
Knock Block Integrated, 58-degree radius, cartridge bearing, 1-1/8″ top, 1.5″ bottom |
מעצורים |
Shimano 4-piston hydraulic disc, M6100 lever, M6120 caliper |
רוטרים | גודל: קדמי
Shimano RT66, 6-bolt, 203 mm (S – 180 mm) גודל: אחורי Shimano RT66, 6-bolt, 180mm |
משקל: | M – 15.65 kg |
לפיכך – חברת CTC אינה מתחייבת כי תהיה חפיפה מושלמת בין המפרט הרשמי למפרט הפיסי של האופניים.