גליצרין 20 ברוקס

נעלי brooks glycerin 20 לגברים ולנשים, מייצגות שיא של נוחות, ביצועים וסטייל, בתחום נעלי הריצה. כחלק מהליין הנודע של ברוקס גליצרין, נעליים אלו נועדו לתת מענה לצרכים הספציפיים של הרצים, ומציעות חווית ריצה יוקרתית, המעניקה עדיפות לריפוד, תמיכה ועמידות.

טכנולוגיית ריפוד חדשנית

אחד המאפיינים הבולטים של נעלי brooks 20 glycerin הוא טכנולוגיית הריפוד יוצאת הדופן שלהן. מצוידות בריפוד ה-DNA LOFT של ברוקס, נעליים אלו מספקות תחושה רכה במיוחד, ומגיבה בדייקנות לכל שבריר תנועה של כף הרגל. הן בעלות טכנולוגיית שיכוך נדירה, ומבטיחות מעבר חלק מהעקב לבוהן. מערכת ריפוד מתקדמת זו, מועילה במיוחד לרצים המחפשים ריצה נוחה ותומכת למרחקים ארוכים, או לשטחים מגוונים.

ביצועים מעולים

מבחינת ביצועים, נעלי glycerin 20 brooks מצטיינות במתן שילוב של יציבות וגמישות. טכנולוגיית ה- DNA LOFT v3 של הנעליים, מציעה התאמה בטוחה התואמת את צורת כף הרגל, ומפחיתה את הסיכון להחלקה או אי נוחות במהלך ריצות. בנוסף, עיצוב כרית הבלימה של הנעליים, משפרת את הגמישות ומאפשר. תנועה טבעית של כף הרגל, המקדמת ריצה יעילה ונוחה יותר.

סגנון ועיצובים

לא מתפשרים על סגנון בקו גליצרין 20 ברוקס, עם מגוון אפשרויות צבע ועיצובים עדכניים, הזמינים לגברים ולנשים כאחד. בין אם יבחרו בגוונים נועזים ותוססים או בגוונים ניטרליים יותר, המשתמשים מביעים את העדפות הסגנון האישיות שלהם, תוך שהם נהנים מהביצועים והנוחות המובילים, כמו שרק ברוקס יודעת לתת.

חדש חדש- גליצרין 21

לא מסתפקים בפחות מהכי חדש והכי מתקדם?

גליצרין 21 מגיע לארץ במיוחד בשבילכם. הדגם המשופר והתומך יותר, מגיע עם מערכת תמיכה הוליסטית חדשנית, שתומכת בנתיב התנועה הטבעי של הגוף, ומספקת יציבות וריפוד מעולים לרצים.

הגפה החדשה נושמת, ומאפשרת גמישות והתאמה תוך שמירה על רכות של כף הרגל ומעברים רכים.

אז על איזה דגם אתם בוחרים לרוץ?